Idę do dentysty! (książki oswajające)


Pierwsza wizyta u dentysty to dla trzylatka wyjątkowo stresujące wydarzenie. Nie może się obyć bez wcześniejszego, dobrego przygotowania. Z pomocą przychodzą oczywiście książeczki. Znajdziemy w nich przede wszystkim bohaterów, którzy mimo strachu wchodzą do gabinetu stomatologa i poddają się badaniu. Z ich pomocą dowiadujemy się, czym zajmuje się dentysta i jaki ma sprzęt. Maluchy odkrywają również, że nadmiar słodyczy powoduje próchnicę.

Warto czytać:

Aleksandra Stańczewska Julka poznaje świat. Idę do dentysty
Marzanna Graff-Oszczepalińska Żyrafa Aldona idzie do dentysty
Johanne Mercier Kamyczek u dentysty
Liane Schneider, Eva Wenzel-Burger Mądra mysz Zuzia idzie do dentysty
Tony Ross Ja chcę mojego zęba!
Idę do dentysty. To nic strasznego; wyd. BookHouse
Króliczek myje ząbki; wyd. BookHouse

Komentarze

  1. Musimy zdobyć Zuzię:) Wprawdzie do tej pory nie było żadnych scen dentystycznych, ale biorąc pod uwagę moje strachy przed stomatologiem - została mi tylko nadzieja, że moje dzieci nie będą jak ja zjeżdżać z fotela. Pewnie ta książka im pozwoli oswoić strach.

    OdpowiedzUsuń
  2. My też jeszcze nie byliśmy... ale Marta już zapowiada, że nie pójdzie:) Ja myślę, że najlepiej na pierwszą wizytę iść tylko po to, żeby pooglądać gabinet i ząbki) No i warto mieć kogoś sprawdzonego z dentystów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna czytanka, na pewno pomoże namówić wiele dzieciaków do wizyty bez strachu :) Moim zdaniem ważny jest też wybór dobrego gabinetu, który nie będzie dziecka odstraszał. Bardzo dobrym miejscem jest luxdent we Wrocławiu - specjaliści stamtąd zadbają, żeby nic nie bolało, a wszelkie zabiegi wykonają profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wartościowe propozycje. Z pewnością warto na różne sposoby oswajać najmłodszych z wizytą u dentysty i tego typu książeczki mogą być w tym dużą pomocą. W końcu dentysta, to ktoś kto pomoże zadbać o nasz zdrowy i piękny uśmiech i nie ma powodów, żeby się go bać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz