A. Miś, E. Stadtmuller, D. Zawadzka "Piosenki dla przedszkolaka 3. Kołysanki"


Ukazała się trzecia część Piosenek dla przedszkolaka. Tym razem na płycie zebrano kołysanki dla maluszków. Podobnie jak w opisywanej przeze mnie części drugiej, tak i tu na wydawnictwo składa się śpiewnik (piosenki z nutami; nawet dość sympatycznie zilustrowane) oraz płyta CD z nagranymi utworami.

Warstwa tekstowa wydaje mi się o wiele ciekawsza i bardziej urozmaicona niż w poprzedniej części. Nadal jednak nie umiem się przekonać do wykonania. Śpiewa siostra Adriana Miś z typową dla zakonnic emfazą, która mnie drażni niemiłosiernie. Trzeba jednak przyznać to otwarcie, że kołysanki spełniają swoje zadania - odsłuchanie pierwszego utworu sprawiło, że powieki zaczęły mi się kleić... tylko czy to komplement? ;)




Piosenki przedszkolaka 3. Kołysanki

teksty: Ewa Stadtmüller, s. Adriana Miś, Danuta Zawadzka
ilustracje: Agnieszka Kłos
muzyka: s. Adriana Miś
oprawa: miękka
24 strony
CD gratis
wiek: 3+
wydawnictwo: Skrzat

Komentarze

  1. A ja kołysanek nie lubię - pamiętam, że nigdy nie dawałam rady przy nich zasnąć. W ogóle lubiłam ciszę, więc żadne czytanie bajek nie wchodziło w grę - zaraz by mnie tylko od snu oderwało :)
    Ale ja byłam dziwnym dzieckiem, ot co.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam kołysanki lubię - sama śpiewałam je siostrze jak była jeszcze mniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza część "Piosenek dla przedszkolaków" bardzo nam przypadła do gustu. Druga mniej, mam wrażenie, że tekst jest jakiś "kulawy", a rymy częstochowskie. Czy te kołysanki też napisała Danuta Zawadzka? Jeśli tak, to chyba podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość tekstów napisała E. Stadtmuller. Ale niektóre i D. Zawadzka. W trzeciej części teksty są jednak zdecydowanie lepsze.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz