„Bluszczyk” 9/2011


"Bluszczyk" dotarł do nas w tym miesiącu z dużym opóźnieniem – tułał się biedak od skrzynki na listy do skrzynki… jednak z końcem wakacji jest dla nas miłym wspomnieniem tego, czasu, który już w zasadzie minął. Spoglądamy na okładkę i górskie klimaty. Ciekawe, co pokazuje Bluszczykowi jego koleżanka-góralka? To także pytanie tradycyjnego już konkursu „Weź pod lupę…”. Odpowiedź można narysować i przesłać na adres:

Elipsa Sp. z o.o.
Ul. Gwiaździsta 71
01-651 Warszawa

Z dopiskiem „Bluszczyk” do 31 sierpnia – być może ktoś z Was zechce jeszcze wziąć udział. Zostało już tylko kilka dni!

Ja oczywiście z wypiekami na twarzy zajrzałam na stronę z Filipkiem. Po Biegach Urozmaiconych Podwodnych Błażejek organizuje swym kolegom sztuki uliczne, czyli malowanie graffiti. Portret pana Hirka i jego kolegów, którzy zostali skazani za włamanie do księgarni – przedni!!!! Jestem głodna przygód Filipka i marzy mi się przeczytanie książki!

W „Bluszczyku” znajdziemy też wakacyjny quiz, z którego dla mnie wynika, że jestem aż nadto uporządkowana;) Bardzo ciekawie przedstawia się pomysł na regaty podwórkowe. Tym bardziej, że redaktorzy czasopisma zachęcają do sfotografowania przedsięwzięcia i przesłania zdjęć do redakcji. Jestem ciekawa, czy dzieci się zdecydują. Chętnie obejrzałabym takie fotografie.

Polecam również przeczytanie legend (współczesnych jak sądzę) dotyczących różnych miejsc w Polsce. To kontynuacja historii o perle, którą orzeł w górach upuścił.


Do tego rebusy i mega krzyżówka!

Prenumeratę można zamówić wysyłając maila: prenumerata@bluszcz.com.pl
Magazyn do kupienia w Empiku.

A dla mam – „Bluszcz” i nieautoryzowany Miłosz!

Komentarze