Aleksandra i Daniel Miezielińscy „Mapownik”


„Mapownik” jest po to, że jak jesteś nienasycony „Mapami”, to przedłużasz sobie przyjemność „Mapownikiem”. Ten sam format, 36 plansz, tyle że tym razem Ty masz szansę się wyżyć artystycznie. Dalej pozostajemy w klimacie podróży po różnych kulturach, krajach, sposobach widzenia świata.


Możesz zaprojektować kimono – jak zrobiła to moja córka.



Albo pokazać, jak widzisz wojnę światów nad tokijskimi wieżowcami – jak zrobił to mój syn.


Innymi słowy, każdy znajdzie coś dla siebie. Są zadania prostsze, są też ciut trudniejsze – wszystkie jednak możliwe do wykonania przy odrobinie pomocy rodzica.

Nie ukrywam, że mnie było żal mazać po „Mapowniku”. Skserowałam dzieciom strony, potem ich projekty wkleiłam do naszego Lekturnika, o którym już kiedyś pisałam. Tym sposobem „Mapownik” może mieć przedłużony żywot i skorzystają z niego jeszcze młodszy syn i młodsza córka:)

Możesz kupić tutaj: Mapownik 

Wydawnictwo: Dwie Siostry 
Wymiary: 320 x 272 x 9
Oprawa: broszurowa
Ilość stron: 36
 Rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-6369-680-1

Komentarze