"Eksperymentuj z dzieckiem", "Gotuj z dzieckiem" od Sierra Madre


"Mamo, nudzi mi się..." - słyszeliście to? Ja tak! Choć myślę, że i tak jestem w uprzywilejowanej pozycji, bo moje dzieci zawsze mają jakiegoś towarzysza do zabawy. Ale bywają chwile takie jak ta, gdy dziecko jest chore i wtedy trzeba mu organizować czas.

Albo może zajmujecie się domową edukacją? Szukacie inspiracji? Ciekawych pomocy do pracy z dzieckiem?

Albo może ciekawe świata dziecko? Albo może macie dziecko, które tylko by z tabletem siedziało?

Każda okazja jest dobra, żeby potestować "Eksperymentuj z dzieckiem". To pudełko zawierające 30 kart z doświadczeniami. Autorem pomysłów jest Jarosław Wasilewski, założyciel Funiversity. Do realizacji zadań wcale nie trzeba jakichś skomplikowanych sprzętów - wystarczy to, co mamy w domu - szklanka, świeca, plastikowa butelka, torebka po herbacie... czasem coś bardziej ekstrawaganckiego jak na przykład tabletka musująca:)

My mieliśmy kupę śmiechu i zabawy. Informacje, które doczytywaliśmy (np. o refrakcji), okazały się bardzo ciekawe. Moje dzieci planują wykorzystać karty i przygotować pokaz w swoich klasach. Ciekawe, czy im się to uda...

A tu fotorelacja:)

















Odkąd obejrzałam pierwszy odcinek "Masterchef Junior" nie mogę wyjść z szoku. 8-letnie dziecko kroi cebulę wielgachnym nożem? Przygotowuje skomplkowaną potrawę, której ja bym zrobić nie potrafiła? Od razu zawołałam cztery moje starsze pociechy, usadowiłam przed ekranem i nakazałam obejrzeć z zaleceniem, że oto od dzisiaj kolację przygotowują ONI, a nie ja czy Tatuś. I bez wykrętów, że nie potrafią. Zdziwiło mnie, ale nie protestowali, do kuchni idą chętnie i przygotowują całkiem fajne kolacje. Dzieci lubią być w kuchni i przygotowywać posiłki. Przepisy, które znajdują się w pudełku "Gotuj z dzieckiem" nie są szczególnie trudne. Pod okiem rodzica - a często i bez - dziecko może przygotować coś na ząb.




"Wsypało mi się 220, a w przepisie jest napisane 200" ... kochana!!!!



Przygotowało Sierra Madre. W kolejnym poście KONKURS!!!!!

Komentarze

  1. świetne zdjęcia :))) Kiedy Ty, Kochana, znajdujesz czas na te recenzje? :) Ja na dłuuugo odpuściłam, a teraz wracam powolutku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz