Dziesięciolecie Fundacji Cała Polska Czyta Dzieciom

Wczoraj podsumowano 10 lat pracy Fundacji Cała Polska Czyta Dzieciom.

Między innymi wręczono Nagrodę Specjalną Joannie Kulmowej.


Ogłoszono też wyniki konkursu na 10 najważniejszych książek dla dzieci.
Są to

  • "Bieda" Hanny Gill-Piątek i Henryki Krzywonos, 
  • "Czarny młyn" Marcina Szczygielskiego, 
  • "Czy wojna jest dla dziewczyn" Pawła Beręsewicza,
  • "Detektyw Pozytywka" Grzegorza Kasdepke, 
  •  "D.O.M.E.K" Alicji Machowiak i Daniela Mizielinskiego, 
  • "Dziesięc stron świata" Anny Onichimowskiej,
  • "Dżok. Legenda o psiej wierności" Barbary Gawryluk,
  • "Kosmita" Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel, 
  • "Pan Kuleczka" Wojciecha Widłaka 
  • "Wiersze, że aż strach" Małgorzaty Strzałkowskiej.
GRATULUJĘ!
Ja też głosowałam. Wygrał jeden mój typ, ale oprócz tego trzech autorów (tyle że ja postawiłam na inne ich książki).

Komentarze