Nasze ulubione książki w 2010 roku

2010 rok obfitował w naszym domu w książkowe nowości. Mieliśmy okazję obejrzeć i przeczytać wspaniałe opowieści, baśnie, wiersze właśnie dzieki temu blogowi. Wiele wydawnictw zdecydowało się rozpocząć ze mną współpracę i przesłać mi „świeżynki” do recenzji. Muszę przyznać, że większość przesłanych mi lektur to były pozycje naprawdę godne zauważenia i przeczytania. Kilkanaście książek zrobiło na nas (na mnie i dzieciach) szczególne wrażenie. Chcę więc wymienić te, do których wciąż wracamy. Dzieci same sięgają sobie na półkę i zdejmują ich ulubione czytanki.

Oto one:

Ulubiona książka Jasia:

Gdzie jest tort? Książka bez tekstu. Niemal zamaltretowana przez Janka. Przeglądana tysiąc razy!

Ulubione książki Marty:

Szkoła rysowania. Zwierzęta z kreskówek Zeszyt do rysowania zapełnia się nadal i systematycznie:)
Wszyscy na Ciebie czekamy Towarzyszyła nam przez cały Adwent. Marcie najbardziej podobała się możliwość tworzenia szopki.
Poczytaj mi, mamo Z tą książką po prostu musiało tak się stać.. kto by nie pokochał tej serii???

Książki, które na mnie zrobiły duże wrażenie:

Blady Niko
Czarny ptak
Gdzie jest moja siostra?
Jaśki
Opowieść
Piaskowy Wilk
Rok z Linneą
Wychowanie przez czytanie

Komentarze